veckans uppdatering

Ja, i vanlig ordning så brukar mitt bloggande tunnas ut efter någon månad. Men frukta ej; jag kommer tillbaka, starkare än någonsin!
Tills dess bjussar jag väl på cirkus ett inlägg i veckan med shyssta uppdateringar om mitt spännande liv!
Jag är glad idag! Trött, men glad! I morgon så ska jag gå upp megatidigt, men det känns trots allt helt okej med tanke på at det är fredag i morgon. Helgen skall spenderas ute i skogen i en stuga med trevligt sällskap! Haken är att vi faktiskt ska roa oss med diskret matematik hela helgen lång, kontrollskrivning is coming up! Jag tror dock inte att vi kommer att lida allt för mycket!
Tyvärr så har jag inga fräcka bilder att hushålla med på datorn, den är nämligen nyformaterad och relativt välmående!
Bjuder på en gammal goding i stället, traffade dessa pinglor en snabbis idag, inte fyskam!
Dags för min efterlängtade skönhetssömn, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0