studiedag

Eftersom att jag faktiskt har studiedag idag (nej, inte ledig dag som på grundskolan, för "nu har vi ingen ledig tid, allt utöver schemalagd tid kan användas till något vettigt, exempelvis PLUGGA!") sitter jag och avnjuter en studierelaterad lunch, nämligen en fysik/diskret matematik/kyckling-lunch!
Coming up:
I morgon, tisdag - Mentometertest på fysiken
Onsdag - Programmeringslab
Torsdag- Kontrollskrivning diskret matematik
Hur som helst så ska jag snart ta en liten paus och träffa min Hannavän ett par timmar, hon åker nämligen till Thailandet i två veckor på fredag! (inte alls avundsjuk)
Det har varit lite tunnt med uppdateringar de senaste dagarna, det beror bl.a. på att jag har haft problem med internet och att jag inte har haft någon större lust att dela med mig av min livshistoria! Har dock lite roliga bilder från helgens bestyr som ligger och väntar, men det får bli senare !
Nu väntar duschen på mig!
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0