mer hud i melodifestivalen tycker mor!

Om man känner mamma-Ingela så vet man att det är är en väldigt underlig förfrågan när hon ber om "lite mer bara överkroppar och tatueringar".. hon har blivit rätt rå på sista tiden, spännade utveckling måste jag säga. (Med tanke på att hon är just raka motsatsen till grov!)
I går kväll var jag och min man på bio, en gång i phuket överträffade mina (rätt låga) förväntningar faktiskt! Somnade framför sagan om ringen sen när vi kom hem och idag har jag inte gjort något vettigt alls faktiskt. Bara handlat, kollat film och pussats lite! Myshelg
Bjussar på en shysst bild från den goda tiden då vi var för unga för att vistas på krogen, då fick man hitta andra sätt att roa sig på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0