bäst i kris

"Caroline, du är fan inte bra i krislägen.. och du kan inte ens bära mig"
jaha..ursäkta att jag blev lite hysterisk på väg till skolan då, stämningen var lite traumatisk med tanke på att tåget innan mitt körde in i en lastbil..och förlåt att jag glömde spisplattan på igår när vi åkte till skolan, det började ju inte ens brinna!
Typiskt dåligt ställe att parkera på tågrälsen, om jag får säga mitt!
Hanna dök just upp för en 5-minuters-visit och stal lite kläder. Lika bra kanske, mina blommiga sommarkläder mår nog bättre i thailandet än i min överfulla garderob!
Är väldigt sugen på en sista minuten till lite värme, men plånboken tillåter mig inte just nu! Kanske nästa månad?
Nu ska jag äta fixa lite te och krypa ner under täcket. MegA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0