så det blev en budgetkväll

planen för gårdagen var ursprungligen saluhallen, men ändrade planer förde mig och elin till gamlis i stället. nattlig matlagning, vin och bilspel utgjorde underhållningen. söta klasskillar och max utgjorde trevlig sällskap. ganska lyckat med andra ord!
så det blev en budgetkväll helt enkelt, inte helt fel!
i morse begav jag mig till nickis, inte allt för övertaggad, dagen blev hemskhemskhemsk!! usch! tur att det finns fina och bra människor som gör mig glad!!
väl hemma fick det bli bubbelbad och lite cosmopolitan-läsning, terapi för själen mmm!
nu är jag back on track och ganska harmonisk. hoppas för guds skull att det håller i sig!
jag är lika stel som en gammal gumma fortfarande, dags för en lur!

sov så himlans gott!

Kommentarer
Postat av: My

butgetkvällar kan vara minst lika bra som kvällar med utgång :P ^^ Hoppas du har det bra! KRAM

2010-11-22 @ 03:33:37
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0