powernaps

vaknade just upp från min tredje powernap i dagordningen, sminket är lite lagom utkletat i anzikt nu
skulle gäna somna för gott men måste läsa lite mer av the snapper, en charmig bok om tonårsgraviditeter skriven med irlänsk slang enbart, mmm lyckliga jag!
förövrigt så har jag världhistoriens mest brutala träningsvärk i...vaderna! vad hände där liksom? Min gång stil påminner lite om legogubbe blandat med väldigt gammal gumma!
Besökta saco-mässan idag. vet inte om det gav så mycket men roadtrippen var iaf trevlig (egentligen bestod den av jämförelser av bilmärken, äcklig rockmusik poke-ing när man försökte ta sig en lur) turen till donken satt iaf fint!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0