första advent

nyss hemkommen från jobbet, lite mindre ilsken än förra veckan, skönt!
mor har städat mitt rum och satt upp adventsstjärna idag, tack mor!
stockholmsrundan var bra men hektisk! köpte en jacka och lite småsaker bara. jag och josse intensivshoppade i 3 timmar för att därefter klockan 6 ta pendeln hemmåt. kvart i 8 kom vi hem och började laga middag (klar klockan 10) sen middag med andra ord, film, hem med bussen, sova 4 timmar och sen till jobbet! pigg som en lärka var jag i morse! HE-HE

sitter just nu med ett härligt idominlager på munnen, försöker heal-a mina stackars torra läppar, de går inge vidare dock!

nu blir det ett bubbelbad och sen ta igen lite sömn!
PUSS

Kommentarer
Postat av: My

Låter som ni hade det bra :) Vad för slags jacka köpte du? :P ^^ KRAMKRAM

2010-11-29 @ 01:50:21
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det hade vi:) köpte en svart, ganska kort dunjacka från zara. kände att det var dags att lämna den röda bakom mig hehe <3

2010-11-29 @ 22:00:12
Postat av: My

Nice :D <3

2010-12-01 @ 04:04:10
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0