då var det dags igen

jag vet inte, kanske en månad sen?

välkommen hem simme ifrån det tyska landet, hade nästan glömt bort dig HE-HE men näej..
dagen har spenderats på fyrishov, slaget mellan fyris och rosendal.. herre.. vi förlora (SYND!!!)
därefter en liten sväng till nickis, städa lite, fjäska lite, åt lite.. det vanliga liksom?
linda born, jag stödjer inte ditt beslut att lämna oss..jävel
anna är en sötisss!

imorgon har jag min första körlektion, lite nervigt är de allt! christian verkar iofs vara rätt latch.. vi får se!

om tre veckor fyller jag myndig!!!!!! hallelujah <333333

det var väl allt för denna månad

pusspuss

Kommentarer
Postat av: anna

DU är en sötiis!!

2010-06-06 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0