supersize me och koffein

förlåååt jeppe, jag hoppade spinningen, hoppas att du inte är bitter!

jag nämnde ju härom dagen att det var dags att åter igen börja inta stora mängder kaffe. sagt och gjort, den första februari firade jag med en fin kopp kaffe för första gången på en och en halv månad, stort misstag! koffeinet gjorde mig minst sagt.. instabil? måndagen blev ingen fin dag för mig eller människorna i min närhet..så nu är det bara att gå tillbaka till svartvinbärste! jag är inte bitter!

om en kvart börjar supersize me på fyran, fett(!!!) värd dokumentär faktiskt, med tanke på att jag blev hyfsat avskräckt sist jag såg det.. dags för en ny dos tvterapi med andra ord!
sen sova! underbart

tackochhejleverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0