motion

snart är det dags att röra lite på fettet, spinning med jesper liksom.. hur fan gick det till? varför svek alla andra mig? det här kan bli awkward.. förhoppningsvis följer lindisen med efter mitt panikiga pepptalk i korridoren.. dock verkar hon vara lite bitter över en godisbit(?) som kommit bort, viktiga grejer de där!
igår drog iaf jag och simme en bio, luftslottet som sprängdes.. kanske 3/5 toasters
sorry simme om jag krossa din hand när de börja bli lärrigt.. ren reflex liksom!

Idag var den tråkigaste skoldagen på länge
först en liten föreläsning (cirkus 1,5 h)  med cecilia vikström, ledamot i europa parlamentet, din röst är så gäll! aj!
därefter en liiiten föreläsning med språkpunkten.. jag läser inte ens ett extra språk, hallå?! jag dog
seeen 100 min naturkunskap, svara på 66 instuderingsfrågor, mmmm mysig dag!<333

längtar till ph ikväll, jag är taggad!
nu ska jag dra en sväng till lindaaaa!

pussss kissekatter



lite lärrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0