and i miss you, been far away for far to long

okej, jag erkänner.. jag är inte världsbäst på att uppdatera bloggisen, okejrå!
sportlov, najs.. har dock inte utövat någon som helst sport än men de kanske kommer? tror att mor har storslagna planer på att dra med mig till gymmet läskigt tidigt inom en snar framtid.. uuuhh läskiga tanke!
i går kolla jag på avatar 3d, pappa var taggad till max! utvärdering? filmen va najs och cool, 3d-brillorna va snyggaaa!
på tal om brillor så har jag skaffat nya idag, varför ner jag ut som en nörd, biblotikarie, lärare eller galning i alla för? va? mm jag är en sån där brillorm som linda brukar påpeka, tack älskling!
saknar alla mina fina kissar som är utspridda i nordens skidbackar, ses på torsdag <33333333
KISSKISS i morgon blir det nickis i 10 långa timmar! attans..

glada tider, hjärta


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dig meeeed puss!!!!!!!

2010-02-22 @ 22:10:19
Postat av: Alex Letic

nej nu är det dags för en uppdatering, caroline.

visa dina nya bågar !

2010-03-03 @ 15:04:18
URL: http://cookieswithguns.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0