tröttma

ja, klockan är cirkus halvtio och jag känner redan av tröttman!
idag har jag bara haft två lektioner, känns rätt underbart! efter school drog jag till nickis för lite målning, just nu ser det mest ut som att någon har bajsat brun målarfärg på mina händer, kanske jesus? eller händer förresten? underarmar, armbåge, knän och fötter är ockå täckta av diverse färg och lack ( halvblank, fett glansig ändå) jag är nog inte så skillad på att måla..ska iaf dit i morgon för att slutföra mitt hårta måleriarbete!
annars har det inte hänt så mycket, jag och johanna lyckades överlista schemasystemet och kanske lennart lite, iaf så hann vi till matsalen innan lunchrushen, fett med status att få bord utan att vänta!!!
grammatiken är inte underbar just nu så det är nog bäst att ge upp
tackochhej-leverpastej (hanna, leverpastej är äckligt, sluta äckla dig)


solfjädern är på g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0