praktiskt retorik

ja, på min lediga kväll sitter jag här och recenserar Praktiskt retorik av Göran Hägg.
kanske inte ideala sysselsättningen nu när mina polers är på bio, men jag var liksom lite tvungen..
svenska-c-anna är snäppet vassare än svenska-b-gudrun liksom, dags för mig att skärpa till mig lite hehe gudrun förstår ju inte ens innebörden av hennes egna deadlines.. vilket gör livet lite lättare för oss i klass Te2a :))

nog om det! spotify har gett upp nu, det har stått connection lost, reconnecting i cirkus en halvtimme nu.. fett irre blir man! jävla spotty som sviker.....
tog med mig simme till staden idag, tragiskt nog måste jag erkänna att han inte är någon vidare shoppare.. han har liksom inte något tålamod när jag tvingar på honom alla fina kläder jag hittar.. jävla simme.. fast han lyssna lite, duktigt!
har hamnat i OC-träsket nu, jag maratontittar på alla sesonger tills jag somnar, jag har blivit hanna.. tur att OC är något att hänga i julgranen liksom!
förresten tappade älskade mobilen mellanslagsknappen igår, jag fällde nästan en tår.. bristen på knappar gör verkligen mitt liv lite mer problematiskt! 
jag är ändå glad, vi har ju långhelg! wihooo

please baby, don't give up on me!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0