nickis

ikväll blir det personalmöte och städning på nickis, känns inte helt kanoners men man måste ju vara camilla till lags liksom! jag har iaf min lindavän vid min sida, de gör de hela lite mer uthärdligt.
dagen kändes rätt ovärd, håltimme i stället för sovmorgon och resten tråkiga lektioner. i morgon har vi iaf coll produktion, med coola skyddsbrillor och coola rockar som går ner till fötterna ( vi är rätt stylish på teknik, tro det eller ej )
nu börjar snart tyra banks show alldeles snart, och eric.. tyra banks är BÄST! inte blåst.. jävel
förretsen ska vi skriva en uppsats om 1900-talets tre viktigaste uppfinningar/upptäckter/händelser på engelskan, vad vet jag om sånt? jag går ju trots allt bara teknikprogrammet..
de känns som att allt börjar bli lite för osammanhängande nu så jag ger upp för den här gången.. ikväll ska jag leka på nickis!!! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0