mentos

jag äter mentos igen, berry mix, FETTT goda! skrev nyss lite svenska c prov, de va rätt svårt men jag tror att det gick lite ganska bra! vi får se..
idag är det svenska hollywoodfruar igen, jag hatar anna anka, men kan inte sluta kolla..
jag har ont i fötterna.. klackar behandlar inte mina stackars fötter snällt, livet är hårt när man är 155,5 cm lång och går i en klass med cirkus 25 killar.. dom ser liksom alltid ner på mig :(((((( men jag menar, jag behöver ju inte klaga över fotsmärta, jag kan ju alltid amputera fötterna när jag är gammal och inte behöver dom längre, inget att oroa sig för alltså!
min blogg är fett tråkig.. pallalaaaa

Kommentarer
Postat av: norrland

155.5..den där halvan är rätt viktig va?

2009-09-28 @ 18:11:27
Postat av: c

halvan är viktigast av allt! ;)))))

2009-09-29 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0