lite bröd på cupido

ja, vi hamna på cupido igen, jag och mina vänninor! vi filiosoferande väl mest om allt och ingenting som vanligt, de kändes fint...
när jag tänker tillbaka på malta fäller jag nästannästan en tår, jag längtar tillbaka! buhuu
men vad har vi sverigebor att klaga på? i sverige får man ju svarva(?) egna skruvar i skolan och läsa praktisk retorik av göran hägg, jag menar .. de känns ju ungefär lika bra!
fast ärligt talat är göran hägg boken fett intressant, jag skäms lite över att erkänna det men jag har fastnat lite! den där göran hägg är en rolig prick hehe
i morgon är det helg!!! på lördag är de kulturnatten, lika överskattad som julafton, jag bryr mig ickeeee!
yeeeah, smhi lovar mig sol och värme (läs;16 grader) på lördag, kanoners 

hitta bild på gammal cupidosallad, cupido är fett bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0