lathet

var är lathet då?
att göra inbrott i brevlådan för att man inte orkar ta upp nyckeln?
att ringa lite i porttelefonen för att man orkar komma ihåg portkoden hem?
att spetsa en köttbit och äta som våra förfäder grottmänniskorna för att man inte orkar skära?
att smsa pappa pch be honom komma till rummet för att man inte orkar resa sig?
att skriva den här listan för attt man inte orkar plugga till svenska c provet?

jag vet inte, jag är nog lat? lite

jag skämdes lite när jag åkte hem på bussen för att jag var så skabbig, tyckte liksom lite synd om medpassagerarna.. igår konsumerade jag stora mängder koffein (ja, koffein, inte alkohol!) jag mådde inte så underbart efteråt, ärligt talat..
stackars simme...

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0