kanoners

nu är engelskan lite klar, jag fick en psykryck och skicka iväg den till urkund iaf, de får bära eller brista som jag skulle ha sagt om jag var 60+
jag har legat med datorn på magen och skrivit sen cirkus halv 6, inte så bekvämt som man kan tro faktiskt, nackspärren börjar sakta men säkert göra sig påmind hehe
om en halvtimme börjar svenska hollywoodfruar, jag är lite taggad fakiskt... de är egentligen ett sånt där program som jag först "måste kolla på för att driva med" men som jag sen blir besatt av, ett sånt där totalt meningslöst program som jag äskar i hemlighet ((((:
jag är lite bitter, kissies blogg fungerar inte! hon är ju faktiskt min idol, klart man blir lack




eftersom att de inte fanns några coola bilder på hollywoodfruarna fick jag nöja mig med paris hilton och hennes bff's!
linda rosings program va också rätt coolt, fråga hanna, hon vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0