finbesök

hannimurran tittade förbi efter skolan en stund, mycket trevligt! måste medge att vi inte var allt för taggade på livet, kändes helt rätt att ta en powernap när ögonlocken började kännas tunga
vi börjar tagga till ordentligt inför höstlovet, mindre än fyra veckor kvar, underbart! nu får vi bara hoppas att de blir av, annars dör jag en långsam död.....
för tillfället sitter jag i köket och äter lite middag i min ensamhet, familjen har lämnat mig.. rätt najs!!
på tal om mat, så borde jag nog börja träna snart, med tanke på hur mycket jag har börjat äta.. jag är alltid sugen på mat.. vi får se hur situationen utvecklar sig.. känns jobbigt att behöva ge sig ut i motionsspåret liksom..
snart är det helg! i morgon är det onsdag och efter onsdag är det mindre än halva veckan kvar
helgens kuligheter kommer förövrigt bestå av att fira farfar som börjar bli gammal, det blir nog kanoners! (...)
nu kommer far hem igen, måste gå och agera social!
PUSSPUSSSPUSS


vi ser fett stela ut, sötizzarrr

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som en riktig sån hhär supermodel du vet..med lite vind i dina hollywoodlockar, fett fiiin

2009-09-30 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0