farmville

vad är dealen med farmville? är farmville det nya crazy taxi?
jag har personligen inte kollat läget på farmen, men jag menar, bara namnet säger ju en del hehe
mitt elevID är borta, spårlöst! valen ja nu står inför är 1. leta och hitta , 2. köpa nytt , 3. svälta och vara utan dator resten av året.. svåra saker det här, måste sova på saken!
nu är det bara en vecka kvar på min detox, wiiehooo. detoxdrickan, som från början smakade helt okej, smakar numera bajs! (emmas är värre, den smakar utspädd äppelmos,mmmm) hoppas att jag lyckats döda alla gifter i min stackars kropp under denna plågotid! 
om en vecka får jag dricka kaffe igen! jag läääängtar, kaffe är bäst, koffein är bäst! ahhhh! jag måste dock skaffa en termosmugg som inte läcker, allt för många papper samt andra diversesaker färgades bruna under årkurs ett!

nu måste jag agera mogen ungdom och ringa mor, jag är fett mogen ibland..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0