cops och sånt

ligger och slötittar lite på cops, männisor brukar vara rätt roliga när dom försöker hitta på vettiga ursäkter framför farbrorpolisen
idag var de ännu en hej-kom-och-hjälp-mig-tråk-tisdag men jag och kära klassen klarade även denna dag! duktigt
sen har jag vart på stan med lindbinda och kollat läget, de va inget vidare drag faktiskt, de tog väl kanske en halvtimme innan vi fick prata med någon om hennes mobil, ( sen tog dom den för att keepa i 2-3 veckor, hööögst tre!! gaaahh) efter ett påfrestande samtal med telefonkillen beslutade sig min kompis iaf för att belöna sig själv med en korv.. efteråt blev hon en munter kvinna på nytt!

asså serri, jag vart irriterad på svenska hollywoodfruar.. är dom sådär blåsta eller spelar dom? gaaaahh fett irriterande, typ "asså ibland önskar jag ju att jag fick ha min egen vilja och göra det jag själv vill, men min man ger mig ju inte det alternativet" skilj dig då jävel.... eller "ånej, nu har jag svikit min väninna layla igen, jag råka säga att hon va högljudd, hon kommer aldrig förlåta mig..." god woman, grow up... du är typ 40 bast..
linda rosing programmet va såååå mycket bättre! jag tror att jag kollar för mycket på tv, borde kanske motionera lite i stället? de vore nåt... kanske en annan gång, de är ju för mycket bra på tv liksom :)))

snart är det idol, wihoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0