optimist- javisst!

"momentet är kraft gånger arm. Armen är avståndet mellan kraftens angreppspunkt och den punkt, momentanpunkten, som föremålet vrider sig kring. Kraften är vinkelrät mot armen"

Ahha!....(?) 
fysik är inte att leka med.. jag grinar lite nästan
förrretsen så har jag och hannimurran kommit fram till att dom kommer att visa avatar på luciabion, det får mig ju att vilja bita av mig armen.. elelr kanske ögonen (lämna brillorna hemma kanske?)
näe usch..

ska bli som rosing i stället, hon behövde säkert inte plugga fysik..


Kommentarer
Postat av: born

ofta du inte vill se avatar?

2009-12-09 @ 22:09:46
Postat av: Hmurran

bornälskling...det är bara du som vill se avatar:)

2009-12-10 @ 09:49:31
Postat av: born

vet inte vem den där hmurran är men du får nog ta och lugna ner dig för ALLA vill se avatar! förutom sunken å du då

2009-12-10 @ 16:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0