MAN VET ATT MAN BOR PÅ LANDET NÄR EN HÄST PLÖTSLIGT KOMMER FÖRBI UTANFÖR KÖKSFÖNSTRET..

god jul, kanske jag borde säga.. klockan är ju trots allt efter 12! dagen har spenderats ute på landet hemma hos min favoritsimme! vi har bara kört lite basic julgrejer hela dagen.. lite skinkmacka, lite tv och lite pulka.
bristen på pulkabackar ledde väl dock till att pulkasuget försvann snabbare än det kom! vi försökte oss på en mysig skogspromenad i stället.. vilket bara stärkte faktumet att jag absolut inte är en naturmänniska.. hästbajs är inte mysigt.. det är jobbigt att gå i snö, menmen, jag ska inte klaga icke! idag var en FIN dag
nu är jag iaf hemkommen, funtar på att vänta tills callebror kommer hem så vi kan julvaka lite.. annars känns ju sängen rätt lockande.. svårt val!
nejmen nu svamlar jag!
hejpa


Kommentarer
Postat av: Anonym

men kom igen uppdatera bloggjäveln nu

2010-01-09 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0